MAPA PODRÓŻY KLIENTA

MAPA PODRÓŻY KLIENTA
szkolenie warsztatowe

PROWADZĄCY: Paweł Waga

ORGANIZATOR

Fundacja LuCreate

GDZIE

Pracownia Otwarta LuCreate, Krakowskie Przedmieście 53 (1.piętro).

KIEDY

30 września 18:00

OPIS

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wolnych zawodów, małych i średnich firm, dla wszystkich, którzy projektują rozwiązania dla klientów. Tworzysz komunikaty dla działu marketingu? Może jako architekt projektujesz obiekty biurowe lub gastronomiczne? A może jesteś menedżerem i zarządzasz procesami mającymi wpływ na pracę z klientem? To Ci się może przydać.

Jak będzie wyglądać?

Po wprowadzeniu w zagadnienie za sprawą case study, przejdziemy do pracy warsztatowej, podczas której przetrenujemy podstawowe narzędzia przydatne w procesie. Określimy persony, przyjrzymy się każdej interakcji klienta z Twoją firmą, przeanalizujemy punkty styku, stworzymy mapę klienta i wygenerujemy pomysły usprawniające poszczególne etapy.

Prowadzący

Paweł Waga - fotograf, nauczyciel fotografii reklamowej na UMCS, marketingowiec, trener biznesu, członek kolektywu kreatywnego LuCreate.

Zanim powołał do życia SoMe Studio, które dostarcza treści marketingowe i publikuje je w imieniu klienta, zarządzał procesami sprzedaży w branży telekomunikacyjnej. Jako trener działu sprzedaży PLAY wdrażał standardy, które szczególny nacisk kładły na doświadczenia klienta. Po uzupełnieniu wiedzy na studiach psychologicznych, już jako fotograf, zajął się tworzeniem komunikatów wizerunkowych dla lokalnych marek a swoje działania rozszerzył o zagadnienia związane z emocjami klienta.

Wspierają nas

Projekt realizowany dzięki wsparciu Miasta Lublin.